Inloggen | Registreren
Winkelwagen
Dé groothandel en specialist van Nederland en België
Onverslaanbaar in kwaliteit, service en prijs!
Voor 17.00 uur besteld = morgen op de zaak
Op elke aankoop 100% tevredenheidsgarantie
+31 (0)53 538 7701    verkoop@kabelbinders.nl
Vandaag voor 17.00 uur besteld
Morgen op de zaak (werkdagen)
Betrouwbare kwaliteitsproducten
Scherpste groothandelsprijzen

Verzending en levering

Hieronder vindt u een overzicht van veelgestelde vragen rondom verzending en levering.
Kunt u het antwoord op uw vraag niet vinden? Neem dan gerust contact met ons op. Telefonisch: +31 (0)53 538 7701 of per e-mail: verkoop@kabelbinders.nl
Wij helpen u graag verder.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij leveren supersnel.
Voor Nederland en België geldt: voor 17.00 uur besteld, de volgende werkdag geleverd.
Bestelt u op vrijdag voor 17.00 uur dan is maandag de leverdag.
Bestelt u op zaterdag of zondag, dan is dinsdag de leverdag.

*Bij standaard zendingen heeft onze vervoerder een succesvol leverpercentage van ruim 98% bij levering de volgende dag.

Wat is de levertijd van mijn bestelling in België?

Wij leveren supersnel.
Voor België geldt: voor 17.00 uur besteld, de volgende werkdag geleverd.
Bestelt u op vrijdag voor 17.00 uur dan is maandag de leverdag.
Bestelt u op zaterdag of zondag, dan is dinsdag de leverdag.

*Bij standaard zendingen heeft onze vervoerder een succesvol leverpercentage van ruim 98% bij levering de volgende dag.

Kan ik de bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Jazeker, u kunt de bestelling op een ander adres dan het factuuradres laten bezorgen. Tijdens het afronden van de bestelling kunt u het gewenste afleveradres invullen. Bijvoorbeeld op een andere vestiging, bouwplaats, werkadres etc. Indien gewenst kunt u dit afleveradres bewaren in het Adresboek van uw account.

Kan de bestelling rechtstreeks naar mijn klant worden verstuurd?

Jazeker, dat is mogelijk. Tijdens het afronden van de bestelling kunt u het gewenste afleveradres invullen. Indien gewenst kunt u dit afleveradres bewaren in het Adresboek van uw account.

Kan mijn eigen pakbon met de bestelling naar mijn klant worden verstuurd?

Jazeker, dat is mogelijk. Neem hiervoor contact met ons op. Telefonisch: +31 (053 538 7701 of per e-mail: verkoop@kabelbinders.nl

Zijn afroeporders bij jullie mogelijk?

Jazeker, dat is mogelijk. U kunt uw orders vooruit plaatsen. Wij zorgen er vervolgens voor dat uw orders op het gewenste tijdstip en op de gewenste locatie wordt afgeleverd. Neem voor alle mogelijkheden contact met ons op. Telefonisch: +31 (0)53 538 7701 of per e-mail: verkoop@kabelbinders.nl

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

In Nederland en België:
Voor bestellingen vanaf € 75,- (excl. btw) rekenen wij géén verzendkosten (Gratis verzending).
Voor bestellingen tot € 75,- (excl. btw) rekenen wij € 6,75 verzendkosten voor Nederland en € 8.50 voor België.

Kan de bestelling met extra spoed worden geleverd?

Jazeker, dat kan. Bijvoorbeeld een Express levering met gegarandeerde levering voor bijvoorbeeld 09.00 uur of 12.00 uur. Of levering dezelfde dag nog per koerier.
Neem voor alle mogelijkheden contact met ons op. Telefonisch: +31 (0)53 538 7701 of per e-mail: verkoop@kabelbinders.nl

Kan ik de bezorgstatus van mijn bestelling volgen?

Jazeker, op de dag van verzending ontvangt u tussen 19.00 en 23.00 uur per e-mail een Track & Trace code zodat u de bestelling tot aan aflevering kunt volgen.
Het is mogelijk dat de e-mail terechtkomt in uw postvak voor ongewenste e-mail/SPAM. Controleer dus ook dit postvak als u de e-mail niet hebt ontvangen.

Waar kan ik de track & trace van mijn bestelling vinden?

Op de dag van verzending ontvangt u tussen 19.00 en 23.00 uur per e-mail een Track & Trace code zodat u de bestelling tot aan aflevering kunt volgen. Het is mogelijk dat de e-mail terechtkomt in uw postvak voor ongewenste e-mail/SPAM. Controleer dus ook dit postvak als u de e-mail niet hebt ontvangen.

Mijn bestelling is verzonden maar ik heb mijn pakket nog niet ontvangen. Wat nu?

Dat is erg vervelend. Controleer eerst met de Track & Trace code de huidige leverstatus.
Misschien is het tijdvak van de levering verschoven of heeft de bezorger het pakket niet kunnen afleveren.
Geeft de track & trace code geen duidelijkheid? Neem dat telefonisch of per e-mail contact met ons op.

Kan ik mijn bestelling afhalen bij Kabelbinders.nl ?

Jazeker, dat is mogelijk. Wij vinden het gezellig als u langskomt om uw bestelling af te halen. U kunt dit aangeven bij het afronden van uw bestelling in de webshop.
Indien u de bestelling met spoed wenst af te halen neem dan eerst contact met ons op. Telefonisch: +31 (0)53 538 7701 of per e-mail: verkoop@kabelbinders.nl

Certificaten rohs, tüv, ce
100% tevredenheidsgarantie
Op alle producten en service!
Vakkundig advies
Betrouwbare ondersteuning
Scherpste groothandelsprijzen
Grote voorraad, direct geleverd
Ervaren, betrouwbaar
Dé groothandel en specialist

Winkelwagen

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen